mandag den 9. maj 2011

Vikinger igen igen (nu med is!)

Så lykkedes det mig endelig at lokalisere mine Is-vikinger jeg har ledt så længe efter (tak til Lars Vognsen!). De havde gemt sig ovre hos Frisko: http://frisko.dk/produktgruppe/isdesserter/ (man skal scrolle lidt ned).


Som tidligere anført viser serien endnu engang at vikingerne var kvalitetsbevidste væsner med sans for gode råvarer. Hør blot beskrivelsen:
Valhalla er en luksus flødeis serie baseret på de bedste råvarer. Smagsvarianterne er brede og passer til hele familien.
Valhalla tager udgangspunkt i vores fælles nordiske arv og historie, som fanger interesse hos mange - en gudeskøn flødeis!
Hvad de mener med at is-serien tager udgangspunkt i vores "Fælles nordiske arv" står mig ikke ganske klart, ligesom jeg synes det er pinligt at de har glemt at sætte horn på vikingehjelmene. Jeg forstår heller ikke altid smagsvarianterne. Lad gå at Thor er chokolade og at gudernes konge dødsguden Odin er Choko-marcipan. Men hvordan kan Freja være vanilje?? Mit billede af en hedensk frugtbarhedsgudinde er i hvert fald en kvinde der er way beyond vanilla...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar